Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Feb 2025 15:38:39 +0200

Tere!

Lääneranna Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2511002/01556 aadressile Pärnu maakond, Lääneranna vald, Kiska küla, 
16178 Tuudi-Risti tee // 16180 Karuse-Kalli tee // 16182 Nurmsi-Risti tee // 
Keldre // Lihula metskond 3 // Lihula metskond 204 // Liivaste // Varese // 
Kunila küla, Jõekalda // Jõeäärse // Kalda // Karukoopa // Kunila tee // 
Lihula metskond 5 // Ohila // Parivere küla, 60 Pärnu-Lihula tee L1 // 16178 
Tuudi-Risti tee // Hermaküla // Hinsu // Jaagu // Juure // Kapsta // Keskaru 
// Koka // Lihula metskond 187 // Lihula metskond 235 // Lihula metskond 282 
// Lihula metskond 310 // Lihula metskond 414 // Lihula metskond 416 // 
Lihula metskond 417 // Lihula metskond 418 // Liiase // Liiasepõllu // 
Lilleallika // Oblika // Päikese // Reinu-Liiase tee // Risti // 
Soovälja-Tuhu tee // Tuhu küla // Tuudi-Raudtee tee // Tõlviku // Tõnise-Ado 
// Tõnise-Jüri // Tõnsu // Ubalehe // Valuste küla // Valuste-Sipa tee // 
Vanaveski // Veskimäe // Veskipõllu // Vääri (Vatla tuulepargi 110kV 
maakaabelliin) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tehniliste tingimuste saamiseks.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27275230>  (menetlus nr: 
475023), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 03.03.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Lääneranna Vallavalitsus) või menetleja (JAAK KANNISTE) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister